Grzebałem przy bezpiecznikach,teraz nie chce odpalić-Octavia

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Boleslav Mlada
    Classic
    • 2011
    • 11

    Grzebałem przy bezpiecznikach,teraz nie chce odpalić-Octavia

    GRUBEER, idzcie na ASG, fajniejsza zabawa i nawet taniej wychodzi. przynajmniej celność jest i broń prawie jak prawdziwa :wink:
  • SiwasMordas
    Drive
    • 2010
    • 44

    #2
    Grzebałem przy bezpiecznikach,teraz nie chce odpalić-Octavia

    Witam, to mój pierwszy post na tym forum i niestety żałuję że nie bardziej pozytywny. Nie wiem co mnie podkusiło i zacząłem grzebać w mojej Octavii przy bezpiecznikach, wyjmowałem je sobie, oglądałem i wkładałem z powrotem. No i później się zdziwiłem, bo nie mogłem odpalić silnika. Podczas próby rozruchu rozrusznik chwilkę pokręci, potem na wskaźnikach tam gdzie pokazuje przejechane kilometry (nie ogólny wskaźnik kilometrów) pokazują się kreski a następnie zera, zeruje się także godzina. Zauważyłem także, że po takiej próbię rozruchu nie można włączyć radia, trzeba wówczas odłączyć kostki przy radiu, podłączyć ponownie i wtedy radio działa. Po kolejnych próbach uruchomienia silnika trzeba wykonać te same manewry z radiem. Nie wiem też czy ma to z tym związek ale po grzebaniu z bezpiecznikami także wyciągnąłem żaróweczki oświetlające tablicę rejestracyjną, gdyż były przepalone i żarówkę od trzeciego światła stopu. Na początku myślałem, że może włożyłem bezpieczniki w nie swoje miejsce ale sprawdziłem z rozpiską w instrukcji obsługi i wszystko się zgadza. Zresztą wszystko działa, typu światła, dmuchawa, wycieraczki tylko nie mogę odpalić auta. Też nie wiem czy ma to związek ale wyciągałem baterie z kluczyka od centralnego zamka. Proszę Was o pomoc w rozwiązaniu problemu. Model auta to LX, silnik 1.6 AEE.

    Komentarz

    • zajas
      Rider
      • 2009
      • 631

      #3
      Zamieszczone przez SiwasMordas
      Zresztą wszystko działa....tylko nie mogę odpalić auta.
      czyli raczej nic nie działa; moim zdaniem VAG lub VCDS prawdę Ci powie

      Komentarz

      • Esdes
        Drive
        • 2009
        • 70

        #4
        W kluczyku zdaje sie jest kod, a po wyciągnięciu baterii kluczyk się rozkodował. Gdzies było już na forum o tym. Poszukaj
        Zawsze szanuję ulicę i ludzi z niej.

        Komentarz

        • krzynol
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 10996
          • Superb II combi (3T5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #5
          ale to by kontrolka immo świeciła
          a rozrusznik kręci dobrze? akumulator dobry?
          sprawdź te bezpieczniki, bo chyba któryś włożyłeś w nie swoje miejsce
          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
          poprzednie modele:
          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

          Komentarz

          • SiwasMordas
            Drive
            • 2010
            • 44

            #6
            Kontrolka immo jest w porządku. Rozrusznik kręci jak zawsze ale wydaje mi się że rozrusznik powinien kręcić do momentu kiedy nie puszczę kluczyka a on po sekundzie staje i wtedy zegary szaleją. A bezpieczniki sprawdzałem 3 razy. Zauważyłem też, choć nie wiem czy tak było przed usterką, że jak włączę dmuchawy na pozycję 4 to zapala się kontrolka od ABS-u.

            Komentarz

            • Evil
              Rider
              • 2009
              • 721

              #7
              SiwasMordas, spróbuj może na jakiś czas odpiąć klemy z akumulatora (5-10 minut). Może coś się w komputerze pomieszało i taki reset mu zrób.

              O2 1,9 BXE+ 143KM/312Nm

              Komentarz

              • tomil
                L&K
                S_OCP Member
                • 2008
                • 1179

                #8
                Chłopaki- jak ktoś ma taki sam silnik, niech zrobi zdjęcie skrzynki bezpieczników i będzie po zawodach (przynajmniej z pewnością będzie można odrzucić jedną opcję namieszania).
                It doesn't matter what we're losing
                It only matters what we're going to find!

                Komentarz

                • SiwasMordas
                  Drive
                  • 2010
                  • 44

                  #9
                  Zamieszczone przez tomil
                  Chłopaki- jak ktoś ma taki sam silnik, niech zrobi zdjęcie skrzynki bezpieczników i będzie po zawodach (przynajmniej z pewnością będzie można odrzucić jedną opcję namieszania).
                  Bardzo podoba mi się ten pomysł. Spróbuje jeszcze sposobu Evila.

                  Komentarz

                  • krzynol
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 10996
                    • Superb II combi (3T5)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez SiwasMordas
                    Rozrusznik kręci jak zawsze ale wydaje mi się że rozrusznik powinien kręcić do momentu kiedy nie puszczę kluczyka a on po sekundzie staje i wtedy zegary szaleją
                    :shock:
                    sprawdź akumulator :idea:
                    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                    poprzednie modele:
                    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                    Komentarz

                    • SiwasMordas
                      Drive
                      • 2010
                      • 44

                      #11
                      Sposób Evila nie pomógł. Spróbuje jeszcze podłączyć akumulator pod prostownik, ale nie wydaje mi się żeby aku się rozładował przy dodatniej temperaturze.

                      Komentarz

                      • kazik4x4
                        RS
                        • 2008
                        • 2728

                        #12
                        Kolego podobne objawy z szaleństwem zegarów mieli koledzy zimą gdy nie wystarczało prądu do rozruchu auta...
                        Może od tych zabaw elektrycznych rozładowałeś aku i teraz padaczka


                        A inni niech się uczą, że: jak się nie psuje to nie grzebać

                        Komentarz

                        • SiwasMordas
                          Drive
                          • 2010
                          • 44

                          #13
                          Szczerze Wam powiem, że się zdziwiłem kiedy podłączyłem prostownik a wskazówka pokazała 4A! Kolego @kazik4x4@ obyś miał rację

                          Komentarz

                          • dj_lawa23
                            Ambiente
                            S_OCP Member
                            • 2007
                            • 127

                            #14
                            Grzebałeś na włączonym jakimś odbiorniku (światła, radio itp) Włożyłeś bezpiecznik i zrobiłeś zwarcie albo jak zwał tak zwał w każdym razie spowodowałeś spadek napięcia na aku i albo go zostaw to sam powróci do swojego potencjału, albo prostownik i jazda... Najszybciej byłoby gdybyś go z drugiego autka na kabelkach próbował odpalić... (Miałem podobny problem przy montażu nowego gniazda do haka przyczepki, wystraszyłem się gruuuubo, ale wszystko się dobrze skończyło). Pzdr

                            Komentarz

                            • grzesiu2400
                              Ambiente
                              • 2009
                              • 193
                              • Octavia I (1U2)
                              • AKL 1.6 MPI 101 KM

                              #15
                              Miałem to samo też grzebałem w bezpiecznikach, lecz ja zaryzykowałem i odpaliłem go na popych zostawiłem go na pare minut na wolnych obrotach. Przy ponownej próbie rozruchu odpalił już normalnie.

                              Komentarz

                              • SiwasMordas
                                Drive
                                • 2010
                                • 44

                                #16
                                Okazało się jednak, że akumulator siadł przez te zabawy. Dziękuje wszystkim, którzy wzięli udział w dyskusji w tym temacie i za cenne rady. Bardzo przyjazne forum. A na zakończenie zacytuje kolegę @kazik4x4@: "A inni niech się uczą, że: jak się nie psuje to nie grzebać". Pozdrawiam

                                Komentarz

                                • krzynol
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2007
                                  • 10996
                                  • Superb II combi (3T5)
                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                  #17
                                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                  poprzednie modele:
                                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                  Komentarz

                                  • kazik4x4
                                    RS
                                    • 2008
                                    • 2728

                                    #18
                                    Zamieszczone przez SiwasMordas
                                    Okazało się jednak, że akumulator siadł przez te zabawy. Dziękuje wszystkim, którzy wzięli udział w dyskusji w tym temacie i za cenne rady. Bardzo przyjazne forum. A na zakończenie zacytuje kolegę @kazik4x4@: "A inni niech się uczą, że: jak się nie psuje to nie grzebać". Pozdrawiam
                                    No to panie kolego należy wcisnąć "POMÓGŁ"

                                    Komentarz

                                    Pracuję...